Reviews van echte klanten: 9.2 / 10
Geachte klant,
Uw mening is erg belangrijk voor ons. U kunt uw mening en suggesties alleen doorgeven aan WebwinkelKeur, waar we bij zijn aangesloten, samen met uw bestelnummer. Uw mening helpt andere klanten bij hun beslissing om te kopen en draagt bij aan de verbetering van onze service.
Bezorg informatie / actuele-vertragingen.
Nederland : https://www.postnl.nl/ontvangen/pakket-ontvangen/bezorging-pakketten/
België en Duitsland : https://www.postnl.nl/klantenservice/actuele-vertragingen/buitenland/
Bezorgen
Bij ieder staat aangegeven wat de verwachte levertijd is. Indien u meerdere producten besteld dient u uit te gaan van het product met de langste levertijd. Uiteraard doen wij ons best zo spoedig mogelijk de artikelen te leveren. In de praktijk zijn wij echter afhankelijk van de fabrikanten en leveranciers. Het kan dus voorkomen dat bepaalde termijnen niet gehaald worden, geheel buiten onze schuld om. De levertijden zijn daarom indicaties waarin het normaliter te realiseren is.
Artikel defect of verkeerde product(en) ontvangen?
- Het komt bijna niet voor, maar als het voorkomt is het heel vervelend: je hebt een defect artikel ontvangen of je bestelling incompleet ontvangen. Vervelend! Dan vragen wij je dit binnen 48 uur aan ons te melden door een e-mail te sturen naar [email protected] met een foto. Dan zorgen wij voor een zo snel mogelijke oplossing. Als het mogelijk is, ruilen we het defecte artikel direct om.
- Al onze badkamermeubels worden gemonteerd met pallet verzonden. Als de pallet en/of de verpakking beschadigd is, kunt u de zending weigeren of een aantekening maken op de leveringsbewijs.
Afleveren
U kunt zelf bepalen of u de goederen laat leveren of gaat afhalen bij een bezorgpunt. Het fysiek retourneren of afhalen van producten bij ons magazijn is onmogelijk. Natuurlijk bespaart u met het afhalen bij een bezorgpunt de bezorgkosten. U kunt bepalen welke dag er geleverd wordt. Voor de duidelijkheid, sommige producten moeten eerst bij onze magazijn arriveren. De dag van levering dient er iemand de hele dag op het afgesproken adres aanwezig te zijn.
Normaliter worden de bestelde artikelen allemaal in één keer afgeleverd zodat de kosten beperkt blijven. Toch kan het zo zijn dat de levertijd tussen bepaalde producten erg groot is. Indien u zo snel mogelijk wilt beginnen met de installatie van uw badkamer, is het verstandig om de producten van tevoren te ontvangen. Indien u toch haast heeft, neem dan even contact op met onze klantenservice en wij zullen op zoek gaan naar de best mogelijke oplossing. Ons hulp hiervoor is echter vanzelfsprekend beperkt.
Leveren op etage
Onze vervoerder brengt de spullen naar de eerste voordeur. Indien u in een flat of appartementencomplex woont, wordt de bestelling afgezet bij de eerste deur.
Leverkosten
De verzendkosten zijn per product verschillend. Wij proberen de verzendkosten zo laag mogelijk te houden en berekenen nooit meer dan € 100,00 in Nederland. Vanaf € 150,- brengen wij geen verzendkosten in rekening, de bezorging is dan gratis.
Verzendingen naar de Waddeneilanden of het buitenland dienen aangevraagd te worden.
De fabrieks- of leveranciergarantie doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie.
- Wij hebben te maken hebben met verschillende fabrikanten en leveranciers. We kunnen dus logischerwijs geen eenduidig garantietermijn opstellen. Meld je een artikelklacht, dan kijken we of de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, op jouw persoonlijke situatie van toepassing zijn
- De garantievoorwaarden worden door onze leveranciers bepaald. Bij je bestelling zit een garantiebewijs waarop duidelijk staat aangegeven welke garantievoorwaarden wij hanteren. Deze kun je ook vinden op de site van de betreffende leverancier. Wanneer het artikel defect raakt door onjuist gebruik en/of enige vorm van slijtage, kunnen wij helaas geen garantie geven.
Service aanvraag
Het snelst een reactie op uw service aanvraag krijgen door te mailen naar [email protected] . Nadat u een service melding gedaan heeft, krijgt u binnen 24 uur antwoord. Wij doen ons uiterste best het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Echter moet u er rekening mee houden dat wij vaak afhankelijk zijn van onze leveranciers.
24 Uur per dag
Online bestellen kan bij Sanitear.nl 24 uur per dag 7 dagen per week, het hele jaar door. Bij Sanitear.nl heeft u geen account nodig die eerst nog geverifieerd dient te worden. U kunt direct een bestelling plaatsen, wij vragen enkel een aantal persoonsgegevens die wij nodig hebben om gemakkelijk contact met u op te nemen.
- Selecteer uw product en leg ze in de winkelwagen.
- Voer uw adresgegevens in.
- Beslis of u de producten wilt laten versturen of afhalen.
- Kies uw betaalmethode en u ontvangt een bevestigingsmail van ons.
MAGAZIJN -1 (geen bezoekadres)
Dragonder 32-C
5555 XZ, Valkenswaard